بیشتر خانه‌ها و آپارتمان‌ها با پکیج و رادیاتور در فصل زمستان گرم می‌شود. خصوصاً خانه‌های شیک و مدرن. اما اگر قصد بازسازی منزل خود را دارید و یا خانه‌ای جدید خریداری نموده‌اید و تمایل دارید که با پکیج گرم شود، حتماً در حین خرید به قیمت رادیاتور گرمایشی توجه ویژه داشته باشید.

برای خرید پکیج باید به نکات بسیار زیادی توجه نمود. ولی ما در اینجا در مورد عوامل تأثیرگذار در قیمت پکیج صحبت می‌کنیم.

جنس پکیج

رادیاتور زیبا با بدنه مشکی

پکیج‌ها در جنس‌های متنوعی تولید می‌گردند. ولی غالبا جنس آن‌ها از فولاد بوده و دارای ضخامت‌های متعددی هستند. هر چه میزان فولاد به کار رفته در پکیج بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالطبع افزایش می یابد.

ورقه های تولید شده ی پنل پکیج ها دارای درجه بندی بوده و هرچه درجه کیفی آن عالی تر باشد، قیمت آن افزایش می یابد.

برخی پکیج ها با رنگ های مرغوب پوشیده شده اند. میزان مطلوبیت رنگ نیز در قیمت تاثیر گذار می باشد.

پکیج های مدرن با جنس های شیشه ای به بازار عرضه شده اند. شیشه هایی که در این پکیج ها استفاده می شود، بسیار مرغوب بوده و بر اثر حرارت و ایجاد گرما در محیط تحت هیچ شرایطی دچار ترک و شکستگی نمی شوند.

هر چه مرغوبیت شیشه ها بالاتر باشد، قیمت پکیج بیشتر می شود.

اندازه

عامل دیگر تاثیر گذار در قیمت پکیج، اندازه پکیج است. شما بر اساس متراژ محیطی که در آن زندگی می کنید، باید پکیج خریداری کنید. ابعاد دقیق و تعداد پکیج را یک مهندس تاسیسات و فنی کار ساختمان به طور واضح مشخص می کند.

همچنین هرچه تعداد پکیج بیشتر باشد، متراژ لوله کشی نیز افزایش پیدا می کند. پس همین عوامل در قیمت نهایی کار تاثیر گذار می باشد.

پکیج های بزرگ تر برای باشگاه ها و سالن های بزرگ، هزینه بسیار بیشتری را برای خریدار در بر می گیرد.

میزان مصرف انرژی

رادیاتور پنلی

شوفاژهای قدیمی بسیار پرمصرف بودند. ولی امروزه مهندسان مدل های کم مصرف با میزان مصرف انرژی پایین را طراحی نموده اند که اجزای به کار رفته در آن بسیار مجهز بوده و وقت زیادی برای طراحی آن ها صرف گردیده است.

به دلیل آن که این پکیج ها سیستم پیچیده ای بر رویشان پیاده سازی شده است و مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهند، قیمت آن ها از مدل های با میزان مصرف انرژی بالا و متوسط بیشتر می باشد.

رادیاتور های مختلف در مدل های متنوعی طراحی شده اند، میزان گرما دهی شان بسیار متفاوت می باشد.

به عبارتی به ازای هر متر میزان گرما دهی متفاوتی را تولید می کنند. رادیاتورهای پنلی بهتر از رادیاتورهای پره ای گرمادهی دارند.

پس دقت کنید که عوامل گفته شده، بر قیمت رادیاتور گرمایشی تاثیر بسزایی دارد.

زیبایی و شکل ظاهری

قیمت رادیاتور گرمایشی

فاکتور تاثیر گذار دیگر در قیمت رادیاتور، زیبایی و شکل ظاهری است. رادیاتورهای مدرن دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند و از متریال متنوعی در ساخت آن ها استفاده شده است.

رادیاتورهای پنلی و پره ای نسبت به رادیاتورهای مدرن، ساده تر می باشند.

رادیاتورهای قرنیزی به سبب شکل متفاوتی که دارند، مورد توجه و استفاده ی بسیاری از افراد قرار می گیرند. این رادیاتورها درست مثل قرنیز در راستای دیوار کشیده می شوند.

در حالت کلی رادیاتورهای شیشه ای و مدرن که طرح های زیبایی بر روی آن ها نقش بسته شده و به خاطر رنگ بندی متفاوتی که دارند، قیمت بسیار بیشتری نسبت به رادیاتورهای پره ای و پنلی دارند.

قیمت رادیاتور گرمایشی قرنیزی نیز بر اساس متراژی که مشتری انتخاب می کند و یا باید مورد استفاده قرتر گیرد، تعیین می شود.

هر چه فضا بزرگتر باشد قیمت رادیاتور نیز افزایش می یابد.

برند

تولید کننده های زیادی در داخل و خارج از کشور، به تولید رادیاتور می پردازند.

هر چه برند تولید کننده شناخته شده تر باشد و نام آن رواج بیشتری در مردم داشته باشد، قیمت رادیاتور گرمایشی که تولید می کند بیشتر می باشد.

رادیاتورهای خارجی که از کشورهای خارجی به ایران وارد می گردند نیز، قیمت بالاتری نسبت به مدل های ایرانی دارند. دلیل زیاد بودن قیمت آن نیز، به قیمت ارز باز می گردد.

اگر برند یا تولید کننده ی شناخته شده ای صرفا رادیاتورهای مدرن را تولید نماید، قطعا می توان گفت که بالاترین قیمت را در بازار به خود نسبت داده است.

خدمات پس از فروش و ایمنی

قیمت رادیاتور گرمایشی

شرکت ها و برندهایی که خدمات پس از فروش بسیار مطلوبی را به مشتریان خود، ارائه می نمایند قیمت رادیاتورهای گرمایشی خود را نسبتا بالاتر از عرف بازار به مشتریان خود ارائه می نمایند.

هزینه ی تعمیر و سرویس پکیج می تواند یکی از این موارد باشد. یا به طور مثال شرکت تولید کننده ای هواگیری شوفاژ را به خدمات پس از فروش خود اضافه نموده است. وقتی که سطح سرویس دهی به بالاترین حد خود برسد، دیگر افراد مجبور نیستند که هزینه های این چنینی را پرداخت نمایند.

از طرفی دیگر شرکت قیمت رادیاتورها را افزایش می دهد تا به این طریق به تکنیسین های خدمات پس از فروش خود حقوق بدهد.

کلام پایانی

شرکت ونداد تهویه سپهر در فروشگاه اینترنتی خود انواع رادیاتور گرمایشی را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

برای بهره گیری از خدمات شرکت ونداد تهویه سپهر، مشاوره برای خرید رادیاتور گرمایشی، اجرا، لوله کشی و نصب انواع رادیاتور و پکیج، می توانید با تیم تخصصی و فنی مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشند.

درباره ما

فهرست