پکیج دیواری آلزان یکی از پرفروش‌ترین پکیج‌های تولید شده توسط شرکت آلزان برای فضاهای کوچک است. این شرکت با داشتن 45 سال سابقه موفق و درخشان در زمینه تولید وسایل گرمایشی از جمله پکیج و مشعل، به‌عنوان اولین تولید‌کننده پکیج و مشعل گازی در ایران محسوب می‌شود. نکته قابل توجه این‌که برای تولید محصولات خود از استاندارد‌ها و تکنولوژی‌های به‌روز و پیشرفته کشور فرانسه استفاده می‌کند. همچنین در ساخت پکیج‌های خود از بهترین و مرغوب‌ترین قطعات اروپایی از جمله نوردگاس، جی‌تی‌ای، گرانفوس، المکس، زیمنس و … استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید در مورد پکیج دیواری آلزان بیش‌تر بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پکیج دیواری آلزان
پکیج دیواری آلزان، عرضه شده در شرکت ونداد اصفهان

مصارف و کاربردهای پکیج‌های دیواری آلزان

با استفاده از پکیج دیواری می‌توان از مزاحمت موتورخانه راحت شد. از این دستگاه علاوه‌بر این‌که می‌توان برای گرم کردن آب مصرفی واحد‌ها استفاده کرد، برای آب گرم مورد نیاز شوفاژ هم می‌توان از آن بهره برد. از این پکیج‌ها برای ساختمان‌ها و مکان‌های کوچک و با مساحت کم که نیاز به تولید آب گرم در حد متوسط دارند، استفاده می‌شود. معمولاً پکیج دیواری را داخل تراس یا آشپزخانه بر روی دیوار تعبیه می‌کنند. از سوی دیگر برای ایجاد ایمنی در پکیج دیواری آلزان از دودکش دو جداره استفاده می‌شود. با این‌کار هوای مورد نیاز پکیج از محیط بیرون تأمین می‌شود و دیگر خطری متوجه ساکنان نمی‌شود. نکته قابل توجه این‌که با ترکیب فن‌کویل و پکیج می‌توانید در مصرف انرژی، صرفه‌جویی کنید. در این شرایط با صرف هزینه کم‌تر، گرمای بیش‌تر و مطلوب‌تری را تجربه خواهید کرد.

انواع پکیج‌ دیواری آلزان

پکیج‌‌های دیواری آلزان در سه مدل و با ظرفیت‌های 24، 28 و 30 کیلو‌وات؛ طراحی و عرضه شده که هر کدام از آن‌ها برای شرایط خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع مدل مدنظر؛ متناسب با شرایط ساختمان و مصالح استفاده شده در آن، نیاز مشتری و همچنین شرایط آب‌وهوایی محل نصب انتخاب می‌شود. در ادامه به‌طور خلاصه به انواع پکیج‌ دیواری آلزان می‌پردازیم.

 پکیج دیواری تک‌مبدل

در این نوع پکیج هم آب گرم مصرفی  و هم گرمایش، مستقیماً توسط حرارت شعله مشعل تأمین می‌شود. از سوی دیگر با توجه به این‌که در پکیج تک‌مبدل، آب گرم مصرفی با حرارت مستقیم در تماس است و کل کار به‌وسیله یک مبدل انجام می‌شود، تولید آب گرم مصرفی سریع‌تر است. به این ترتیب هر زمان که مصرف‌کننده با باز کردن شیر آب گرم، درخواست آب گرم کند، آب سرد شهری وارد مبدل اصلی شده و مستقیماً در معرض شعله مشعل قرار می‌گیرد. در نهایت هم از طریق لوله آب گرم مصرفی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. از آن‌جا که در فصل تابستان نیاز به روشن شدن پمپ نیست در نتیجه پکیج دیواری آلزان تک‌مبدل، استهلاک و خرابی کم‌تری دارد. این دستگاه برای مکان‌های تا 160 مترمربع قابل استفاده است.

پکیج دیواری دومبدل

در این نوع پکیج برای تأمین گرمای محیط از دو نوع مبدل استفاده می شود. در واقع عملکرد این دستگاه به این شکل است که یک مبدل ثانویه مسی (مبدل صفحه‌ای) در کنار مبدل اصلی قرار گرفته و مدار کوچکی بین این دو مبدل تشکیل می‌شود. زمانی‌که پکیج دیواری آلزان دومبدل روشن می‌شود، آب گرم موجود در این مدار، باعث گرم شدن مبدل صفحه‌ای شده و سپس آب سرد ورودی دستگاه از داخل مبدل صفحه‌ای عبور کرده  و بعد از گرم شدن وارد سیستم لوله‌کشی آب گرم بهداشتی می‌شود.

نحوه عملکرد پکیج دیواری دومبدل در زمان استفاده از سیستم گرمایشی، مانند پکیج تک‌مبدل خواهد بود. با توجه به این‌که آب گرم مصرفی مستقیماً با شعله مشعل تماس ندارد، در نتیجه رسوب‌گیری آن کم‌تراست. تولید آب گرم مصرفی در این نوع از پکیج دیواری آلزان یکنواخت‌تر است. این دستگاه برای مکان‌هایی تا 160 مترمربع قابل استفاده است.

 پکیج دیواری دومبدله با مخزن

تولید آب‌ گرم در این نوع پکیج توسط مبدل پوسته و لوله صورت می‌گیرد. از آن‌جایی‌که مبدل به‌کار رفته در آن از جنس مس بوده، قابلیت تولید آب گرم مصرفی  تا 13 لیتر بر دقیقه را داراست و راندمان بالای 90 درصد دارد. این دستگاه قابلیت گرمایش مکان‌هایی از 60 تا 180 مترمربع را دارد. از این پکیج‌ها برای نصب در مناطقی که املاح و رسوبات آب در آن‌جا زیاد و فشار آب کم است، استفاده می‌شود. این پکیج دیواری در تابستان نیاز به کارکرد پمپ ندارد و دارای مقداری ذخیره آب در زمان قطعی برق هم هست.

پکیج دیواری آلزان
پکیج دیواری آلزان، ساخته شده از بهترین قطعات اروپایی

مزایای پکیج‌های دیواری آلزان ارائه شده توسط شرکت ونداد

مزایای بی‌شمار این دستگاه‌ها باعث محبوبیت آن‌ها بین مشتریان در مکان‌های تجاری، مسکونی، اداری و حتی در ارگان‌های اجرایی نیز شده است. به‌طوری‌که این روزها استفاده از موتورخانه‌ها کم‌تر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

  • طراحی زیبا
  • عملکرد مناسب در تأمین آب گرم فوری و دائمی با قابلیت تنظیم دما
  • کم حجم و مقرون‌به‌صرفه بودن
  • دارای مبدل مرغوب از جنس مس
  • استفاده از قطعات استاندارد و باکیفیت اروپایی در پکیج دیواری آلزان
  • مجهز به سیستم آیونایز برای حفاظت از شعله
  • برخورداری از سیستم ایمنی تخلیه برای گازهای ناشی از احتراق
  • دارای سیستم عیب‌یاب و صفحه نمایشگر هوش‌مند
  • مجهز به سیستم ضدگریپاژ پمپ و ضدیخ‌زدگی
  • مجهز به سیستم ایمنی کنترل حداکثر و حداقل فشار آب در مدار گرمایش
  • سیستم احتراق تدریجی
  • دارای قابلیت نصب ترموستات اتاقی
  • سیستم تنظیم اتوماتیک جریان گاز و بای‌پس خودکار
  • دارای راندمان و بازدهی کاری بالا( بیش از 90%)
  • مجهز به فن برای خروج محصولات احتراق
  • گارانتی و شبکه گسترده خدمات پس از فروش

قیمت این پکیج‌های دیواری در شرکت ونداد اصفهان

قیمت مناسب یکی ازدغدغه‌های مصرف‌کنندگان به‌شمار می‌رود. یکی دیگر از عواملی که مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد تناسب کیفیت و قیمت است. شرکت آلزان از معدود شرکت‌هایی است که دارای این تناسب بین کیفیت و قیمت بوده و محصولات خود را با قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر رقبای خود به بازار عرضه می‌کند. با مراجعه به سایت ونداد می‌توانید از قیمت دقیق و به‌روز این پکیج‌ها آگاه شوید.

کلام آخر

اگر به‌دنبال سیستم گرمایشی مناسب هستید؛ پکیج دیواری آلزان بهترین انتخاب از میان پکیج‌های موجود در بازار بوده که دارای خدمات پس از فروش طولانی مدت است. شرکت ونداد تنها نمایندگی رسمی و ارائه کننده خدمات آلزان با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در استان اصفهان است. با مراجعه به سایت ونداد می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید.

  • راهنمایی و مشاوره تلفنی جهت خرید
  • آموزش چگونگی راه‌اندازی پکیج‌های دیواری آلزان، همچنین طرز استفاده از آن
  • تعمیر و نگه‌داری
  • فروش قطعات یدکی استاندارد و مرغوب
فهرست