هوشمند سازی موتور خانه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. در زمان های قدیم صرفا از بخاری برای گرم کردن خانه ها و اماکن اداری و تجاری استفاده می شد. اما در حال حاضر هم خانه ها جدیدتر شده اند و هم تجهیزاتی که خانه ها را گرم می کنند، هوشمند شده اند. شوفاژ های قدیمی برای این که بتوانند، به عنوان یک وسیله گرمایشی در خانه ها و آپارتمان ها مورد استفاده قرار بگیرند، باید در قسمت پایین ساختمان مکانی به نام موتورخانه تعبیه یا ساخته شود.

هوشمند سازی موتور خانه، تاثیرات بسیار زیادی برای ساختمان دارد. یکی از این تاثیرات چندان موثر، صرفه جویی در مصرف انرژی است. در ادامه بیشتر با این موضوع و پکیج آتروبان و پکیج آلزان آشنا خواهیم شد.

هوشمند سازی موتور خانه، گامی موثر در مصرف بهینه انرژی

هزینه های مصرف انرژی و سوخت در سال های اخیر بسیار بالا رفته است و برای این که ما ضرری از این بابت نکنیم، بهتر است که سیستم گرمایشی منازل خود را بروز کنیم.

اکثر پیمانکاران ساختمانی برای ساخت ساختمان های جدید از سیستم پکیج برای گرمایش منازل بهره می برند.

اگر از پکیج استفاده کنید، هزینه ی مصرف انرژی بسیار کمتر خواهد شد و در نهایت در مصرف انرژی نیز به طور کلی صرفه جویی می شود.

چرا نباید موتور خانه قدیمی داشته باشیم؟

اگر در ساختمان شما از شوفاژ های قدیمی استفاده شده است، قطعا می دانید که باید سالیانه هزینه ی زیادی را بابت سرویس کاری موتورخانه و تامیرات و خدماتی از این دست پرداخت نمایید.

امروزه با ظهور و گسترش موتورخانه های هوشمند بسیاری از افراد تصمیم گرفته اند که موتور خانه سنتی ساختمان خود را به موتورخانه هوشمند تبدیل کنند.

برای این کار اقداماتی لازم بوده که تیم تخصصی ونداد تهویه سپهر با بهره گیری از کادری مجرب و کارآزموده کلیه مراحل را به هوشمند ترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

مزایای داشتن موتور خانه هوشمند

با هوشمند سازی موتور خانه، میزان مصرف انرژی تا حدود یک سوم کاهش پیدا می کند.

میزان مساحت موتور خانه نیز تا حدود یک دوم کاهش پیدا می کند و برای ساختمان های کوچک که نمی تونند زمین زیادی را به موتورخانه اختصاص دهند، هوشمند سازی موتور خانه می تواند بسیار موثر باشد.

با مدرن سازی موتور خانه و همچنین هوشمند سازی موتور خانه، هزینه تعمیرات و نگهداری حدود 30 درصد کاهش پیدا می کند

با توجه به این که تیم تخصصی ونداد تهویه سپهر از پکیج آتروبان و پکیج آلزان برای هوشمند سازی موتور خانه و  اجرای پکیج در ساختمان ها بهره می برد، باید بگوییم که علاوه بر صرفه جویی در میزان مصرف انرژی شما گارانتی بلند مدتی را از مجموعه ما دریافت خواهید نمود.

چرا باید پکیج آلزان بخریم؟

آلزان اولین تولید کننده تجهیزات موتور خانه ای و پکیج در ایران بوده که نزدیک به 40 سال است در این زمینه فعالیت نموده و به مشتریان خدمت رسانی می نماید.

ما در تیم فنی ساختمانی ونداد تهویه سپهر کلیه مراحل نصب و راه اندازی پکیج در اصفهان را با برند های آتروبان و آلزان اجرا می نماییم. اگر  خانه شما قدیمی بوده و حالا قصد دارید که علاوه بر بازسازی، سیستم گرمایشی خانه خود را نیز تعویض نمایید می توانید با ما در این خصوص مشاوره کنید.

تجهیزات لازم برای هوشمند سازی موتور خانه‌ها

برای هوشمند سازی موتور خانه، احتیاج به سنسورها، رله و یک پردازشگر هوشمند صنعتی می باشد.

کنترل و ثبت عملکرد موتور خانه باید حتما توسط یک ابزاری انجام شود تا بدانیم فرآیند دقیق کارکرد از چه قرار می باشد.

با هوشمند سازی موتور خانه عمر مفید دستگاه نیز افزایش پیدا می کند. در حالت کلی برای ساختمان های اداری و بانک ها، بیمارستان ها، مدارس و دانشگاه ها که باید هزینه زیادی بابت سوخت و انرژی تامین شود، این شیوه می تواند تا حد بسیار زیادی میزان مصرف انرژی را کاهش دهد.

برای مدرن سازی موتور خانه به 4 سنسور دما احتیاج می باشد که یکی از آن ها در خارج ساختمان و سه تای دیگر در داخل موتور خانه نصب می گردد.

خب حالا در این جا سوالی پیش می آید که چرا باید یکی از سنسور ها در خارج از ساختمان نصب شود؟

دمای بیرون به صورت لحظه به لحظه توسط این سنسور چک می شود و کنترلگر مرکزی اطلاع رسانی شده و در روزهای سرد دما افزایش یافته و در روزهای گرم دما به طور خودکار کاهش داده می شود.

به عبارتی خود سنسور تشخیص خواهد داد که چه مواقعی باید بیشتر فعالیت کند و چه مواقعی کمتر به کارش ادامه دهد.

هماهنگی پکیج با شیوه کار موتور خانه

اگر قصد هوشمند کردن موتور خانه را دارید، باید المان ها و آپشن های پکیج با سیستم کاری موتور خانه و همچنین اجزای آن هماهنگی لازم را داشته باشد.

برای خرید و پکیج آلزان می توانید به صفحه فروشگاه ونداد تهویه سپهر مراجعه نمایید. طراحی موتورخانه و خرید پکیج متناسب با سیستم کاری موتورخانه توسط مهندسین مجموعه ما به شما مشاوره داده خواهد شد.

هوشمند سازی موتور خانه در اصفهان

هوشمند سازی موتور خانه در اصفهان به نوین ترین شکل ممکن انجام خواهد شد. برای کلیه شهرهای استان اصفهان همچون: کاشان، فلاور جان، خمینی شهر، شاهین شهر، داران، شهرضا، فولادشهر، آران و بیدگل، مبارکه، فریدون شهر، خوانسار، سمیرم، نائین، نطنز، هرند، خور، تیران، مبارکه، آران و بیدگل، زرین شهر، گلپایگان، بهارستان، گلدشت و کلیه مناطق و روستاها کا مدرن سازی موتور خانه و هوشمند سازی موتور خانه برای کلیه ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی قدیمی و جدید اجرا خواهد شد.

برای اطلاع و آگاهی از هزینه های هوشمند سازی موتور خانه و قیمت پکیج آلزان و کافی است اینجا را کلیک کنید و یا با شماره بالای صفحه تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی، اعلام برآورد هزینه و ارائه خدمت به شما عزیزان خواهند بود.

 

 

فهرست